2009. június 3., szerda

Mindenféle elem jel




Ezeket egy baratom kérésére csináltam. Mindenféle elemet kért. Tüz , viz , föld , lélek , levegö.
A stílus az kei shu. Ez egy eléggé világos , tagolt stílus. Jópár lapot elhasználtam mire eljutottam az egyes jelek megértéséhez. Itt most nem a szoszerinti megértést értem ami a jelek jelentését fedi, hanem formai , esztétikai megértés - Miért szép ez valami?-kérdés. Igazábol ezek eléggé egyszerü jelek, egyszerü gyökökkel , könnyen megfogható feléopítíssel.
Mégis amikor kisérleteztem a különbözö elrendezésekkel oriási különbségeket vettem észre. Egyes jelek sokkal eröteljesebbek voltak mint a többi változat. A végére minden jelre meghagytam három változatot . Ebböl kellet a barátomnak kiválogatnia az öt neki megfelelöt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése